Звароты грамадзян і юрыдычных асоб

Звароты грамадзян і юрыдычных асоб

Разгляд зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян» (у рэдакцыі Закона Рэспублікі Беларусь ад 2015/07/15 N 306-З)

Электронныя звароты

Лісты звароту

Асабісты прыём


ЛІСТЫ ЗВАРОТУ

Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мовах.

Пісьмовы зварот грамадзян у абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

· найменне арганізацыі (дзяржаўная ўстанова «Палац Рэспублікі» Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь) альбо службовай асобы, якім накіраваны зварот;

· прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна;

· адрас месца жыхарства (месца знаходжання);

· выкладанне сутнасці звароту;

· асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Пісьмовы зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

· найменне арганізацыі (дзяржаўная ўстанова «Палац Рэспублікі» Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь) альбо службовай асобы, якім накіраваны зварот;

· поўнае найменне юрыдычнай асобы;

· месца знаходжання юрыдычнай асобы;

· выкладанне сутнасці звароту;

· прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;

· асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.

Да пісьмовых зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы. У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэту інфармацыю.

Паштовы адрас, рэжым працы дзяржаўнай установы «Палац Рэспублікі» Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь: : 220030, г. Мінск, Кастрычніцкая плошча, д.1-1. Пан-Пт 9.00-18.00, абед 13.00-14.00.

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

· выкладзены не на беларускай або рускай мове;

· не ўтрымліваюць прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;

· не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);

· ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца чытанню;

· ўтрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;

· падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;

змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі дзяржаўнай установы «Палаца Рэспублікі» Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, не датычацца якасці вырабляюцца (рэалізуюцца) тавараў, выконваемых работ, аказваемых установай паслуг;

· прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;

· пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;

з заяўнікам спынена перапіска.

АСАБІСТЫ ПРЫЁМ

Асабісты прыём грамадзян, прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіруючым складам Палаца Рэспублікі праводзіцца па папярэднім запісе па адрасе: г.Мінск, Кастрычніцкая пл., 1-1 згодна з графікам:


Дырэктар Палаца Рэспублікі

Воўкаў Пётр Андрэевіч

Панядзелак 14.00 - 16.00 каб. 402

Першы намеснік дырэктара

Наўмовіч Юрый Дзмітрыевіч

Аўторак 14.00-16.00 каб. 506

Папярэдні запіс на прыём ажыццяўляецца па тэлефоне (017) 229-92-01.

Пры звароце на асабісты прыём пры сабе неабходна мець дакументы, якія сведчаць асобу (пашпарт, від на жыхарства, пасведчанне бежанца). Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Пры правядзенні асабістага прыёму па рашэнні асобы, якая ажыццяўляе прыём, могуць прымяняцца тэхнічныя сродкі (аўдыё- і відэазапіс, кіна- і фотаздымка), аб чым заяўнiку паведамляецца да пачатку асабістага прыёму (артыкул 6 3акона «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў").

У выпадку, калі пытанне, выкладзенае ў вусным звароце, не можа быць вырашана падчас асабістага прыёму, зварот выкладаецца грамадзянінам, яго прадстаўніком, прадстаўніком юрыдычнай асобы ў пісьмовай форме і падлягае разгляду ў парадку, устаноўленым Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў" для пісьмовых зваротаў.

Калі падчас асабістага прыёму высвятляецца, што пастаўленае пытанне не адносіцца да кампетэнцыі Палаца Рэспублікі, зварот грамадзяніна (яго прадстаўніка, прадстаўніка юрыдычнай асобы) не разглядаецца, яму тлумачаць, у якую арганізацыю трэба звярнуцца.