У адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявам грамадзян» Палац Рэспублікі ажыццяўляе наступныя адміністрацыйныя працэдуры:
1. Аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) работнікаў Палаца Рэспублікі, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў.
2. Аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і).
3. Аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і).
4. Аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў.
5. Аб падзеле (аб’яднанні) чарзе, аб пераафармленні чаргі з работніка Палаца Рэспублікі на паўналетняга члена яго сям’і, таксама з’яўляецца работнікам Палаца Рэспублікі.
6. Аб зняцці работнікаў Палаца Рэспублікі з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў.
8. Аб прадастаўленні аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання.
9. Выдача даведкі аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў.
10. Выдача даведкі аб прадастаўленні (непрадстаўленні) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання.
11. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі.
12. Выдача даведкі аб месцы працы, займаемай пасады.
13. Выдача даведкі аб перыядзе працы.
14. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы.
15. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах.
16. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12 тыднёвага тэрміну цяжарнасці.
17. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці.
18. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў.
19. Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў.
20. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў.
21. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцем інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў).
22. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцем.
23. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі.
24. Выдача даведкі аб памеры прызначанага дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты.
25. Выдача даведкі аб выхадзе на працу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі.
26. Выдача даведкі аб ўтрыманні аліментаў і іх памеры.
27. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем.
28. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоў.
29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах.
30. Выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне.
31. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе.
32. Выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі.
33. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб.
Формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур, а таксама інфармацыю аб парадку іх запаўнення можна атрымаць у службовых асоб, адказных за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур.
Прыём грамадзян ажыццяўляецца: панядзелак – пятніца з 9:00 да 18:00, абедзенны перапынак з 13:00 да 14:00.
Парадак ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур дзяржаўнай установай «Палац Рэспублікі» Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь (doc)
Палітыка ў дачыненні да апрацоўкі персанальных дадзеных (pdf)
Вышэйстаячая арганізацыя:
220016, г. Мінск, вул. К.Маркса, 38
Рэжым працы: Пн.-Пт. з 9:00 – 18:00
Тэл./факс: +375 (17) 222-35-56
E-mail: udp@udp.gov.by